keskiviikko 17. huhtikuuta 2013

I want to ride my bicycle


Eilen sen alotin. Tulin pyörällä töihin :) Tänä vuonna yritän tulla joka päivä, enkä anna edes sateen haitata! Lähetin tosin sadeviittani Afrikkaan, mutta eihän ne kertakäyttöiset paljoa maksa ja ahhh on niin kovin seksyjä.. :DD
 
Seksystä puheenollen.. ps. Muistakaa kypärä!

Menopeli
 
Ensimmäinen rankka mäki, joka oli lisäksi hieman jäässä..

Pian perillä!

Kaunis Pasila.
Siinä jotain kuvasia työmatkani varrelta. Oli vähän jänskiä tilanteita kun kaikkialta ei oltu vielä putsattu hiekkoja pois, ja varsinkin metsäosuudet oli suurimmaksi osaksi vielä jäässä. Lisäks mulla ei ole pyörässä talvirenkaita, niin hitaasti joutuu mennä ja alamäkiä ei pysty mennä hiekan takia niin täysiiiiii kuin haluaisi.
Tajusin myös, että sellasissa apuaaa-jäätä-ja-mutaa kohdissa ja ylämäissä jännitän mun vatsalihaksia :D Jännä fiilis vaikka varmasti kaikki tekee niin? Satuin vaan kiinnittämään siihen nyt huomiota x)
Plus! Eilen töihin tullessani mulla meni 44min 2sek. Tänään mulla meni 41min jotain.. Jhee! Niin se on aina menny et "kauden" alussa mulla menee joku 45 min ja syksyllä se on jotain 30min. Joskus ollut jopa 25 min 8)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti