lauantai 6. huhtikuuta 2013

Sinä olet minun siskoni

Mä ja sisko, ikäeroa 2v.
Eilen oli vähän niin kuin päiväni siskon kanssa. Asutaan siskoni Hennin kanssa samassa taloyhtiössä, tosin varsinkin siskon hermojen onneksi asutaan eri taloissa ja niistäkin taloista sisko asuu alkupäässä ja mä loppupäässä. Ja ylläriylläri, ollaan myös samassa työpaikassa, mutta eri jaostoilla ja eri kerroksissa. Heh. Mutta päivittäin jutellaan siskon kanssa työpaikan omassa chatissa, sekä nykyään ollaan käyty siskon kanssa syömässä. Tuolloin saadaan joko ilahtuneita tai vihastuneita katseita. Usein siis naureskellaan ties mille, eikä meidän ruokapöytäjutut aina ole ihan soveliainta sorttia. Toki meillä käytöstavat löytyy, ettei ihan sikoja olla kun muita on paikalla..


Eniveis! Töissä sitten juteltiin Hennusen kanssa, josko lähdettäis lenkille töiden jälkeen ja mentäisiin sitten saunaan, kun mulla on perjantaisin saunavuoro taloyhtiön saunassa. Oltiin siskon kanssa vahingossa aika tuulipukupariskunta, kun molemmilla oli neonvihreät kengät, mustat housut ja vihreä takki. Mulla tosin oli toi huppari ja toppaliivi, mut eipäs nyt viilailla pilkkua. Toisaalta, kai se on meillä alitajunnassa jollain mystisellä tavalla, kun vanhemmat aina puki meiät samanlaisiin vaatteisiin ja isi leikkasi samantapaiset hiukset, kuten alun kuvasta näkyy.. :D

Juno ja Vesta ja superhienot pannat :)
Siskon koissut, Juno ja Vesta, otettiin toki mukaan ja käveltiin Vantaanjoen varrella olevaan koirapuistoon, jossa sitten otettiin kilpaa kuvia koirista :D Onneksi puistoon ei tullut muita koiria, niin saatiin olla ihan rauhassa.


Oliskohan mun pitänyt laittaa tästä kuvasta ensin varoitus? :DD Lenkin jälkeen mentiin siis sinne saunaan, ja tokihan tyttöjen iltaan kuuluu mutanaamiot! Saunan jälkeen käytiin vielä kaupassa ja Tapsa tuli myös. Ostettiin vähän herkkuja perjantain kunniaksi.. Piti muuten ostaa karkkiakin, mutta unohdettiin ;__;


Että semmosta :) Ja nyt mun pitäis alkaa pakkaamaan, sillä lähden tänään Pauliinan luokse Riihimäelle :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti