lauantai 20. huhtikuuta 2013

Nyt kaikki siis ulkoilemaan. Siitä tulee hyvälle mielelle!

Otsikon nappasin kirjasta Rakkaudella, Hynynen. Hauskasti kirjottaa se heppu :D

Jepajee, oltiin (minä, avomies, avoppi) tänään ulkoilemassa, kun käytiin Myyrmäessä Partion järjestämässä häppeningissä. Koska mittari näytti auringossa +15, mä päätin laittaa päälle farkkutakin! Ei siellä ulkona sit niin lämmin ollutkaan, tyhmyydestä kärsii..

Mä aina sanon et kuvissa pitäis hymyillä,
mut en sit ite tee niin :D
Noei, tää vaan sattu olemaan paras kuva..
Torihulinaa
Lohikeittoa, njam!
Lapset (ja aikuiset) sai kokeilla tulen sammuttamista
Partiohäppeningin jälkeen mentiin hetkeksi kotiin "huilimaan" ennen kuin lähdettiin Ylästöön moikkaamaan kummipoikaani <3 On se jo iso poika, käveli niiiiin hienosti taaperokärryjen avustuksella, että meinas sydän pakahtua n_n Mulla on myös kaksi kummityttöä (2v ja kohta 10v), joista harmikseni vanhempaa ei pääse niin usein tapaamaan, kun he asuvat Lappeenrannassa. Seliseli? Noh, kyllä mä käyn moikkaamassa kun vaan voin :)

Pikkuherra 1-vuotissynttärijuhlissaan ja uudessa pipossaan

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti