tiistai 31. joulukuuta 2013

Jouluni mun








Jouluaattona mä, Tapsa ja Hennu mentiin aamusta avopille aamupuurolle ja katsottiin sielä Joulupukin kuumalinjaa, Lumiukko ja Lumiukko ja lumikoira. Tämän jälkeen oltiin hetki kotona, kunnes lähdettiin vanhemmille syömään jouluruokaa ja mentiin joulusaunaan.
Saunan jälkeen mä ja Henni tehtiin joulutorttuja ja sen jälkeen olikin aika avata lahjat :)
Must on ihanaa, kun saa ajatuksella hankittuja lahjoja :) Varsinki pandatossut ja kummipojan piirtämät kehykset oli mulle jotain niin ♥ Tottakai riemastuin kaikista lahjoista, mutta esim. kokislakanat ja pinkki juomapullo oli sellaisia joita en ollut erikseen toivonut / tiennyt saavani :D
Kummitäti on aikaisempina vuosina tehnyt jouluksi villasukat, joita mä yleensä käytän kotona kesät talvet ja nukkuessakin. Hanskat oli tosi kiva ylläri :) Ne tosin pitää huovuttaa ennen käyttöä, ettei ne tollasiksi isoiksi todellakaan jää :D
Kun masut oli laskeutunu joulutorttujen jälkeen tarpeeks, lähdettiin hetkeksi taas kotiin hengailemaan, kunnes sitten lähdettiin Tapsan kanssa Jouluyön hartauteen :) Oli mukava lauleskella virsiä ja kylmiltä väreiltä ei voinut välttyä :) Muistin jopa vielä ne öö uskontunnustukset ja rukoukset mitkä koulussa opeteltiin :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti