maanantai 16. joulukuuta 2013

Huomennaaaaa


Huomennaaaaa loppuu Syysrutistukseni mun! Kuten tossa jossain aikaisemmassa postauksessani sanoin, nyt alkaakin se haastava osuus, eli pitää tää paino. En siis tietenkään voi ajatella, että nyt kun olen laiha, voin syödä samanlailla kuin ennen tätä laihistelua, enkä voi jättää liikuntaa pois. Alan siis tammikuussa käymään salilla kaverin kanssa, tosin en niin usein mitä tässä Syysrutistuksen aikoihin.. Tai mistäs sitä tietää :D Tarkotus olis nyt saada vähän lihasta et sitte kesällä ois littana masu et kehtaa mennä biitsille ;) Oon mä kehannu kyllä aikaisempinakin vuosina, mut junou :D

Kattoo miten käy ku tässä ois nyyttärit huomenna, joulukahvit keskiviikkona, jaostokokous torstaina (jonne lupasin tekasta mutakakun) ja lauantaina kaverin pikkujoulut, että saanko mun painoa ennen joulua siihen 60kg.. :P

ps. Hassua sanoa et oon laiha :D Ku en nää itseäni peilistä laihana :( Toisin päin oli kun painoin jopa sen 84kg, jolloin näin itseni peilistä hoikkana :D On tää mieli kiero..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti