lauantai 14. joulukuuta 2013

Huutomerkkejä ja sydämiä! ♥

Aaa! Pitkästä aikaa on ollu ihan huippu viikonloppu, ainaki tähän päivään asti ♥ Menin eilen mun kummipoikaa vahtimaan ja jäin yöks. Oltiin leikitty autoilla ja jollain pikkuleluilla :) Pikkuherra tais olla sit illalla aika väsyny, kun nukkumaanmeno meni niin helposti. Tartti vain kerran viedä se takaisin sänkyyn ja sillä kerralla ei juurikaan kitissyt. Piti ihan mennä hetken päästä tarkistamaan hengittikö toinen ku simahti niin nopee :D Menin sit iteki aika pian sen jälkeen nukkuu, kun poju kuulema herää yleensä seittemältä. Aamulla sit heräsin ekan kerran kun mun kummipoika kömpi kuuden aikaan aamulla mun viereen nukkumaan, ja sit nukuttiinki jopa 2 tuntia :D Mutta aws kyl oli niin nöpö kun jäi mun viereen nukkuu ♥


Sitten aaa! Kummipojan isukilla oli niin kauhia krapula, ettei hän ollut ajokunnossa ja pyys mua kuskiksi jotta hän pääsis tyttärensä joulujuhlaan. No mähän lähdin (oisin kyllä muutenkin) kun pääsin ajamaan vuoden 2005 SUBARU IMPREZALLA!! Mun niinku feivöritti auto everrrrr ♥♥
Aaaaaa se oli niiiiiin siiistiiiiii kun se kiihdyttäessä vaihteita vaihtaessa ja päästi sen pshiiiih äänen ja oijoijoiiii mä olin niin aldklasdkjashihihihihiiii kuin teinityttö idolinsa keikalla :DD
Bhvaaaa kun oltiin koululla ni mä jäin autoon vähän laittelee kuvii kavereille ja tottakai facebookiin ja khihhhhh mua ihan tärisytti ku astuin ulos autosta :DD Ah sitä onnea!
Sitsitsit sen jälkeen kävin heittää kaverin miehen ja sen tyttären takas kotiinsa ja mä hyppäsin omaan autoon (joku audi :D) ja köröttelin moikkaamaan kummityttöä. Kaveri oli unohtanu et oon menossa sinne, ni ei ollu kertonu kummitytölle et mä oon tulossa. Silti ku tyttö heräs päikkäreiltään ja kaveri kysy häneltä et "arvaatko kuka on tullu käymään?" niin kummityttö kohta 3 v sano heti "Sini." On tainnu tyty odottaa mua :D Kummitytön kanssa me sitte hypittiin ja pompittiin ja sai kädet ja reidet kyllä treeniä kun tyttöstä hypytin :D
Sieeeltä mä sitten kävin heittää auton kotiin parkkiin ja hyppäsin bussiin ja matkasin vanhemmille saunomaan ♥ Ah taas kun oli mukavee n__n Äitin ja isin kanssa höpöteltiin sit kaikkee ja varsinki isi jakso sanoo kui pien likka musta on taas tullu n___n Iskä on niin ihana ku se on jotenki kans niin liikuttunu siitä et mä ja sisko ollaan laihduttu :) Tottakai äitiki on iloinen, mut isi ku on sellanen vähän jurompi tapaus, vaikka ei siltä huumorintaju lopu ja sillein, mut nää tunnejutut, nininini on se kiva nähdä iskästä kui se on ylpee n__n
En mä siellä sit mitää saunasiideriä ottanukaa, kaks lasia kuplavettä ja palasen kurkkua :D Näytin kans kui hianot lihakset mulle on tullu, nääsnääs ei mulla oo koskaan ollu :D Jajaja näytin kui hianosti osasin punnertaaki, ku sitäkää jaksanu ikinä tehdä ja nykyään jaksan (ainaki paljon paremmin mitä ennen) ja khihhh kehut on kivoja :D

Nyt sitte tässä Poitsu taas sylissä katellaan Narniaa ja avokki tulee huomenna laivalta ja tuo mulle herkkuja khihihihihi ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti