lauantai 2. marraskuuta 2013

Mukava lauantai


Tää lauantai on kyl tosi urheilupainotteinen pitkästä aikaa :D Tänään kävin aamulla lenkillä, ja myöhemmin 12 aikoihin menin siskon ja kaverin kanssa Myyrmäen jäähalliin luistelemaan :) Siellä on aina lauantaisin ja sunnuntaisin yleisöluistelu tunnin ajan, jolloin 2e maksusta pääsee sinne luistelemaan.

Whiiiii!
Meillä kaikilla oli vähän taukoa luistelusta ja mulla erityisesti, kun silloin joskus teini-ikäisenä päätin, että luistelu on arsesta, enkä opetellut kunnolla edes peruspotkuja :D Ollaan me kyllä siskon ja avokin kanssa käyty luistelemassa talvisin aina välillä, mutta viime ja toissavuoden luistelut jäi tosi vähälle. Jospa tänä talvena luistelisi taas vähän enemmän :D
Eniveis, oli kyllä mukavaa, ja oli kiva kun sisko ja kaveri opetti mua siellä :D Olis pitänyt saada kuvattua tilanne, jossa yritin kääntyä etuperin luistelusta takaperin luisteluun :P Mut tässä kun harjottelee, niin enköhän mä viimeistään lopputalvesta oo sen oppinut x)

Porukoiden auto on meillä lainassa
Luistelun jälkeen sää ulkona tuntui t-paitakeliltä :D Kotona vähän pöperöä massuun ja pieni ruokalepo, kunnes neljän jälkeen lähdettiin siskon kanssa sauvakävelemään Pitkäkosken metsiin.. Tai sinne jonnekin.

Jos puu kaatuu, se jätetään sinne maantumaan :)

Oltiin muuten myös tortaina sauvakävelemässä toi sama reitti, mut tällä kertaa mulla meni paljon paremmin. Torstaina nääs mun energiat oli niin vähissä, että voin kuvitella miten Hennupennua ärsytti kun mä olin niin lahnana perässä :D Mut tänään siis pysyin siskon tahdissa ja meillä meni vain 55min torstain 1h 15min sijaan x)

Vähänkö nyt särkee alleihin ja nilkkoihin :D Huomen aamulla/aamupäivällä olis tarkotus taas mennä tolle samalle reitille ja illasta mennä siskon kanssa spinnuun ja infrapunasaunaan. Ollaan me hulluja :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti