tiistai 19. marraskuuta 2013

Vaatteet kiertoon!


Hej på dig! Mulla on tällä viikolla lomaa, joten oon pyhittäny sen pyykkivuoren ja vaatevarastojen pienentämiselle. Ensin ajattelin yrittää myydä niitä mun vaatteita, mutta kun niitä oli kerääntynyt niin paljon, tyylilleni uskollisena en jaksanut nähdä vaivaa vaan päätin viskata ne UFF:n keräyslaatikkoon. Eipä tarvii niitä enää katsoa nurkissa pyörimässä. Vieläkin olis vaatteita jotka joutaisivat kohti uutta kotia tai ehkä vaatekierrätykseen mitä H&M kaupoissa niitä pöniköitä on, et kyl tälle viikolle tekemistä on :)


Tataa! Kerroin viime postauksessa kaverilta saaduista farkuista, joista vaan yhdet meni kiinni asti, niin ooooh tänään aamulla meni jo toisetkin, ja ne on kokoa 38!! Ne edellisetkin on 38, mut on pikkusen isommat kuitenkin, ettei ne tollein samanlailla purista.


Ah jee mä oon niin onnellinen!  Noista housuista puuttuu koon 44 farkut, ku sen kokosia mä en suostunut ostamaan :D Muistan ku joskus mietin XL kokoisia vaatteita ostaessani, et on tääki ku XS koosta XL:ään, niiiiin ahhh mi sou häpi ku vanhemmat osti mulle kaupasta kaks S koon jumppapaitaa, ja automaattisesti vähän jänskäsin et mahtuukohan ne.. Ja ne mahtu! Oi onnea n___n XS kokoon mä en kuitenkaa enää pyri, olin aika luukasa silloin.. :D Tai mistä sitä tietää jos mä onnistuisinki pudottaa 27kg ennen kuin tammikuussa täytän 27 :D Sitten painaisin 57kg ja siihen olis matkaa 10kg. Hmm :) 

Örh mikä ilme taas..
Tänään oli muuten taas viikkopunnitus. -1,8kg viikossa, ja -10,7kg kokonaispudotus! Mi sou häpi! ♥

2 kommenttia:

  1. Menittekö ihan tosissaan autolla sinne kääntiksen UFF-laatikolle? :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ku me jatkettiin siitä sit matkaa Tapsan äidille :P

      Poista