sunnuntai 17. marraskuuta 2013

Viikonloppuni mun

Oli vallan mukaisa :) Perjantaina ihkupihku Jasmi tuli meille, vitsit kun oli taas ihana nähdä ♥
Oltiin käyty hakemassa subista puolikkaat patongit ja alotettiin kattomaan Mulania, joka oli tarttunut mukaani kun cittarissa oli Disney -leffatarjous, joten hups ostin muutaman. Olisin halunnu ostaa vielä monia muitakin.. :/


Enihau! Patonkien jälkeen käytiin kattomassa Tapsan äidin uutta kämppää, ja sieltä mentiin Martsarin ostarille ostamaan vähän leffaherkkusia. Kotona taas katottiin Mulan loppuun ja sen jälkeen Jasmin kanssa alettiin muistelemaan meiän peliaikoja Colordogs -nimisessä roolipelissä. Oih niitä aikoja ♥ 

SodaStream sosis zeroa
Alotettiin katsomaan myös Liisa Ihmemaassa ja nukahdettiin aika pian :DD Ei se jotenkin.. Ei se ollut niin hyvä kuin muistelin :D Tosin mä oon nähny Liisa Ihmemaassa -piirretyn ehkä vaan kerran, ja senki joskus hyyyvin pienenä.


Lauantaina me lähettiin Jasmin kanssa kiertämään lähiseudun kirppareita. Ei löydetty mitään. Mä olin ennen sitä kirpparireissua hakenu kaverilta muutamat farkut, joista noi yhdet vaan meni ihan kiinni asti. Neki vielä vähän tiukat, mut ei varmasti kauaa ;)

Miten täältä pääsee pois?


Sitten! Hihii! Arvatkaa mitä? Meille tuli tänään kissunen! Hän on Poitsu, Tapsan kissi :) Mun allergian takia me ei oltu eka otettu Poitsua meille vaan Poitsu asui Tapsan äidillä. Mutta nyt, kun mä en oo saanu aikoihin kissumissuista allergisii reaktioita, Poitsu tuli meille! :) Tähän kans vaikutti se, kun Tapsan äiti tosiaan muutti, niin piti saada loputkin Tapsan omaisuudesta sieltä edellisestä kämpästä pois :D

2 kommenttia:

  1. Ooiiii! En ehtiny näkee kisua! Tuliks Poitsu nyt jäädäkseen teille? :)

    VastaaPoista