tiistai 15. lokakuuta 2013

Kuulumisiii


Heipsistä pitkästä aikaa! :) Tänään oli taas viikkopunnitus, -900g. Pläh. Tosin on se parempi kuin viime viikkoinen -400g josta en viitsinyt tehdä edes päivitystä :D Olin vähän mittaillut riisejä väärin (tuplamäärät), niin ei ihme ettei paino tahtonut pudota. Viime viikolla taas oli kaverin valmistujaiset lauantaina ja isin synttärikahvet sunnuntaina niiiiin tuli sitten juotua reipaasti alkomaholia la ja syötyä herkkuja su.. Enkä krapulan takia mennyt sunnuntaina lenkille. Khöhh. Takaisin ruotuun tietty heti maanantaina, ja mentiinkin siskon kanssa ensin rasvanpolttojumppaan, jonka jälkeen jäätiin vielä vatsapakarajumppaan 8)
Kokonaispudotus kolmessa viikossa -3,8kg et eiköhän se ihan hyvin oo :)

Herkkusaldee, namileipää & kinkkupiirakkaa lauantailta
Isin tekemii herkkui sunnuntailta
Puuh. Eilen tossa pohdiskelin, et vaikka tässä hyvä puoli on se, että tulosta tulee jos vaan noudattaa ruokavaliota ja liikkuu, niin huono puoli on, että aika loppuu vuorokaudesta/viikosta kesken. Eilenkin kun olin pessy urheiluvaatteet, valmistanut eväät seuraavalle päivälle töihin, sekä kokkaillut & syönyt iltapalan ja vielä tiskannut ne "sotkut", sai mennä jo samantien nukkumaan. Ja mä yleensä oon aika laiska tapaamaan ihmisiä, niin nyt kun arkipäivät on varattuja, pitäs nähdä immeisiä viikonloppuisin. Ei siinä muuten mitään, mut sit sitä uupuu kun joka viikonlopulle on aina jotain.. Muttta mutta. Kyllä tää tästä.

Mun lemppari, iltapala :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti