tiistai 29. lokakuuta 2013

Kyllä ihminen on hullu

Moikka! Se ois taas viikko mennyt ja tänään oli taas viikkopunnituksen aika. Fiilis oli kyllä vähän kökkö, kunnn.. Noh. Masu ei ole toiminut niin hyvin kuin se voisi :/

Mutt kökkö fiilis vaihtui riemuun, sillä viikkopudotus: -1,2kg! Jauu! Kokonaispudotus siis 6,5kg 8) Ja mä oon niiiiiin lähellä jo normaalipainon rajaa (raja 70,4, paino nyt 71,6) joten eiköhän ens viikolla mun paino alkais kuuden vuoden jälkeen taas kutosella 8) Yritän ainakin!


Ja nyt siihen hulluuteen..

Tangolla yht. 10kg, käsipainot 5 ja 3kg

Oon eilen ja tänään ollut salilla Tehomuokkaus tunneilla. Tykkään! Ja se on hullua :D Katselin itseäni peilistä kun naama punasena ja hikihanat täysillä valuen äherrän ton 10kg (oujeejee) tankohässäkän kanssa. Sitte välillä vähän hyppelyä ja askeltamista ton laudan kanssa, nostoja käsipainoilla, vatsalihaksia matolla.. En edes muista niitä kaikkia liikkeitä. 17 niitä tais olla, ja tota tehdään kaksi kierrosta. Yleensä tunnit menee ihan nopeesti, mut nää tunnit tuntuu aina kestävän ikuisuuden.. "Eih! Vieläkin uus liike!" "EIH! Vielä 20sekkaa liikettä!" Toi tunti on sellanen kiertoharjottelun tapanen, tehdään aina 50sek tiettyä liikettä omaan tahtiin ja sit on 10sek aikaa vaihtaa seuraavaan liikkeeseen. Mä voisin niissä vaihdoissa olla reippaampi, mut ehkäpä sit ens kerralla :)

Ja sit vähän hehkutihehkuti. Punnituksessa ohjaaja sanoi, että "Sini on kyllä hoikistunut hurjasti!" ja tänään töissä kaksi ihmistä sanoi, että olen laihtunut 8) Kai sen siis näkee :D Ite sitä vaan näkee peilistä edelleen sen saman tallukan, vaik onhan noita senttejä lähtenyt joka paikasta ihan mukavasti. Voisinkin laittaa tähän lopuksi niitä :) Mulla ei (onneksi?) ole mittoja siltä ajalta, kun painoni oli peräti 85kg (vuonna 2012) x__x jotennn tässä lähtömitat tältä vuodelta, siitä kun painoin jotain 80kg ja tänään 71,6kg.

Mittauspäivä:.....15.2. 29.10.
Rinnanympärys:...96 => 87 (-9cm) (nöööyy mi buubs)
Rintojen alta:.....80 => 75  (-5cm)
Vyötärö:............78 => 72  (-6cm)
Napa:..............103 => 89  (-14cm)
Pömppö:..........107 => 96  (-11cm)
Lantio:............108 => 104  (-4cm)
Reisi (vas):........65 => 59  (-6cm)
Pohje (vas):.......45 => 42  (-3cm)
Alli (vas):..........33 => 30  (-3cm)

Leveimmästä kohasta pyrin mittailemaan, kun taas vyötärön oon mitannu kapeimmasta kohdasta. Ite olin ihan woooot kun mittasin mun reittä, kuvittelin ettei ne ikinä siitä kutistuisi :D Sama vyötärön kohdalla, olin laittanu tavoitteekseni 75cm, kun ajattelin, etteihän se voi olla sen kapeampi enää. Mut näköjään voi 8)
Oh ja sitten vielä, mun luustonlihasprosentti on noussut yhdellä (se on huva), sisäelinrasva laskenut yhdellä (\o/) ja kehon rasvaprosentti laskenut 3%. Jipjip n___n

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti