torstai 14. elokuuta 2014

Niin..

Heheh! Koitampas nyt taas herätellä tätä blogia.. Tullu käytettyä tuota instagramia niin paljon ettei muka blogiin olis mitään kirjoteltavaa. Meikän muuten löytää sieltä nickillä sinireu. Ja joskus lisäilen sinne myös kuvia Poitsusta, jolla on oma tili nimellä poitsuthecat.

No mutta niin. Asiaan. Päätin siis herätellä tätä blogia ja näillä näkymin, ylläri ylläri, ainakin suurin osa postauksista tulee käsittelemään mun kuntoilua. Tässä on joulukuusta tullut kerättyä melkeen 6 kiloa ylimäärästä painoa, joten ne pitäs nyt oikiasti saada pois, sillä hehhehe koon 38 housut puristaa jo ikävästi.


Tiedän kyllä, että olen normaalipainoinen, mut eipä nuo jenkkikset ja selluliitit näytä kenenkään päällä hyvältä. Voisin kai sanoa, että olen laihaläski? Ihan sama mitä se vaaka näyttää, mutta pullataikina on pullataikinaa :D Eli en tässä niinkään laihduttamaan ala, vaan tarkoitus olis liikunnalla ja oikealla ruokavaliolla saada paino putoamaan ja rasvaprosentti pienentymään.

Huomenna ajattelin ottaa mitat ja vähän kuvia itsestäni niiden koon 38 housujen kanssa. Ja koska miksi odottaa huomiseen, niin tänään olin myös iltalenkillä ja tein pitkästä aikaa kyykkyjä ja punnerruksia. Pikkasenko kädet ja jalat tärisee.. :D


Poitsua ei kiinnostanut lähteä mun kanssa lenkkeilemään ;D


Ennen lenkkiä kävin siirtämässä avokin auton tien vierestä meiän parkkipaikalle.


Punnerruksia 10, 15, 25, kyykyistä en ottanut kuvaa, mutta niitä tein 3 x 20.





Lopuksi tottakai venyttelyjä, sweatyselfie ja protskujuoma, sillä laiskakakka ei jaksanu avata rahkapurkkia ja mittailla mehukeittoa.

Ajattelin myös kirjotella näitä mun treenitietoja aina postauksen loppuun, koska muutki niin mäki ;D

Kuntoilulenkki
Kesto: 01:00:39
Kulutus: 327 kcal
Keskisyke: 133 bpm
Max.syke: 185 bpm

Yeah 8)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti