tiistai 11. helmikuuta 2014

Salil vika

Hehe! Tänään mulla vähän venähti tuo salille lähteminen, olin salilla vasta joskus kahdeksan jälkeen. Ei se mitään, parkkitilaa oli ja salilla oli vain muutama miekkonen ähisemässä. Sai tehtyä "omaan tahtiin" koko ohjelman, ilman että joku olisi tullut siihen viereen palloilemaan, et häipyös jo hyttynen siitä laitteesta.

Sit oli vähän hassujuttu, kun menin tekemään ojentajia. Otin painotelineestä kevyemmät mahdolliset painot (3kg) ja heti perään siihen tuli joku jättimies, joka taas otti sen painotelineen toisesta päästä ainakin pään kokoset painot, ja rupesi siinä niiden kanssa rehkimään. Mä tutisen niiden 3kg painojen kanssa ja se muskelimies ihan varmasti mietti, et niillä mun painoilla se treenaisi sen pikkurillejä. En mä kyl sellaseks muskelinaiseks halua et voisin niitä yli puolen välin painoja käyttää, kunhan saan tehtyä sarjat puhtaasti jne :D


Koska salilla ei ollut muita naisia mun lisäks, niin olihan mun ihan pakko käyttää tilanne ja ottaa pukkarikuva! Kilppari-ilme taas, ku yritin nousta varpailleni et saisin otettua jonkinlaisen kuvan, kun ei tuolla pukkarissa ole kokovartalopeiliä. Möö.


Kun lähin pukkarista, ei siellä ollu varmaan ketään enää :D Salil vika olin varmasti siis öhöhöh.
Kotiin huristelin sitten hurhur ja söin iltapalua. Rahkaa mehukeitolla ja pellavansiemenrouheella, ja sit vielä Aloe Vera juomaa 30ml :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti