maanantai 12. elokuuta 2013

Rallileski

Plöö. Olin rallileskenä 2.-4.8 kun Tapsukka lähti kavereineen katsomaan Neste Rallia Jyväskylään. Alunperin munkin piti lähteä mukaan, mutta kun Tapsan kaveriporukkaa vaan ilmottautui mökkireissulle kokoajan lisää, minnuu rupesi ahdistamaan ajatus ulkopuoliseksi jäämisestä, joten päätin jäädä perjantaina kotiin mököttämään! :(


Ja pöh! Mulla oli sosasolaa, kurkkua ja pippuridippiä! Ja pelasin simssiä ja höpöttelin Terhin kanssa skypessä myöhään yöhön 8) Kun tekee jotain mieluista puuhaa, ei ehdi murehtia! :)


Lauantai aamulla kävin ostamassa itselleni herkkuaamupalan! Kävin lidlissä ostamassa pari tuoretta croisanttia ja suklaavanukasta! Söin koko purkin (500g) ups. Pelasin vaihteeksi ylläriylläri Simssiä.

Aamupalan ja pelihetkien jälkeen, nappasin audin avaimet ja hurautin Riihimäelle Pauliinan luo! n__n
Oli vaan niin mukavaa taas :) Ja Piu sano et olin ruskee, niin kai mä sit oon jotain väriä saanu, vaikken itessäni sitä nää :D Hah.




Tehtiin nannaatia kesäistä ruokaa, pelattiin Scrabblea ja laulettiin Singstaria kovaa ja korkealta! :D Sunnuntaina käytiin myös lenkillä, ja plööp kun tulikin hiki! Kuulema suvun "kirous" et hikoiluttaa niin keepeleesti. Naamani suorastaan valui.
Halusitte tietää.

Parin viikon päästä Piu ja sen miekkonen tulee meille yökylään, kun ne lähtee reissuun ja niiden pupunen tulee meille hoitoon siksi aikaa :) Jee! n_n

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti