sunnuntai 26. toukokuuta 2013

Naisten Kymppi 2013!

pakkomiellevetääleukakiikaulaan..
Jihuu! Tänään se oli, Naisten Kymppi! Ens vuonna varmasti uudestaan, ja jos sillä kerralla saisi kavereitakin mukaan, vinkvink ;)


Osallistuin kuntokävelijät ryhmään, jossa arvioitu aika olisi ollut 2 tuntia. Mä käpsyttelin ja hölkkäsin ajassa 1 h 40 min! Olinko vähän superrrr 8)


Matkan varrella oli erilaisia ohjelmapaikkoja, esim kuvassa oleva Saunarekka :) Oli myös muutama soitto/lauluryhmä, chreerleadereita, tanssivat klovnit.. Matkalla oli myös kaksi vesipistettä, ja meille tarjottiin myös suolakurkkuja (olipas muuten hyviä :D) ja mansikoita ja viinirypäleitä. Nams! Jotkut firmat/ryhmät tarjosivat juoksijoilleen myös jotain kuohuvaa, limuja, mehuja, energia/treenijuomia, banaaneja ja vaahtokarkkeja.. Oli vaikka mitä :) Myös jotkut antoivat läpsyjä ja oli siellä joku antamassa juoksuhalejakin :D


Sää oli pilvinen ja aika tuulinen, mutta se oli mielestäni oikeastaan aika hyvä sää! Vähän vettä ripsotteli ennen liikkumisten alkua, mutta onneksi ei ruvennut satamaan kovempaa. Ei ollut liian kuuma eikä liian kylmä. Kyllä siis hiki tuli kuitenkin ;P


Reitti meni Laakson (Keskuspuisto?) läpi, ja siellä oli heppatalli ja ratsastusareena, ja siellä oli just kisat käynnissä.
n. 1,5km matkaa jäljellä!
Oltiin sovittu Tapsan kanssa, että ilmotan hänelle kun matkaa on mennyt 7km ja niinhän mä tein. Mulla ei ollut yhtään ajantajua vaikka känny mukana olikin, joten ei tullut ilmotettua Tapsalle, et niin mä oon tullu täältä aika reippaasti, joten Tapsalle ja anopille tuli vähän kiire. Kun laitoin Tapsalle viestin: "Vika kilaa lähti nyt :)" ne oli vielä matkalla :DD Ne sai autonkin parkkiin juuri nähdäkseen, kuinka mä hölkkään sen auton vierestä :D Tapsa joutu juosta mun perään ja keskeytti mun loppukirin :( Jouduin kävelemään hetken aikaa, että Tapsa ehti maaliin ottamaan kuvia. Tapsa tosin ei ollut tunnistanut mua muista juoksijoista, joten maaliintulokuva jäi sitten ottamatta. Pöh. Ja Tapsa oli vielä aiemmin sanonu "Kyllä mä varmasti sut sieltä nään mut sä et mua.."


Mut kivaa oli jeejee, naama hiekkapölyssä ja kassissa kaikkee jänskää kivaa juttua, esim. banaani, proteiinijugu, salladia ja jotainjotainjotain. Oujee :))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti