keskiviikko 3. huhtikuuta 2013

Eka viesti jee!

Moi!



Tervetuloa seuraamaan subaruhullun sosisholistin elämänmenoa, ajatuksia ja mielipiteitä.. Sekä vähän sitä sun tätä. Seuraamalla saa selvää mitä tän neidin päässä liikkuu ;) (vai liikuuko mikään..)

Nettimaailmassa mut tunnetaan nickillä Banda ja irl tottelen (jos kuulen) nimeä Sini. Ikää on (uskokaa tai älkää) tällä hetkellä 26,22 vuotta. Henkisesti se onkin sitten jotain ihan muuta luokkaa.. Kröhm.

Työskentelen valtion leivissä toimistosihteerinä ja asustan omassa kodissa avomieheni kanssa Vantaalla, vuonna nakki ja muussi rakennetussa hehtaaripitkässä kerrostalossa. 2 h ja keittiö. Siel on tiskikone jeij mutta ei lattialämmitystä vessassa, nyyh :(

Tykkäilen eläimistä, hassuttelusta, pelleilystä, piirtämisestä, autossa laulamisesta.. Ja tässä vaiheessa voisinkin mainita, että olen laiska, enkä jaksa kirjottaa enempää asioista mistä tykkään.. Ilostun kuitenkin pienistäkin asioista ja olen mukavuudenhaluinen jne. Nih. Mun elämäneliksiiri on Coca-Cola ja tykkään bongailla Subaru Impreza merkkisiä autoja liikenteestä :) Non hianoja.

Herkut mulle maistuu ja sepäs näkyy hörhhöh. Tässä siis on edelleen prosessina tiputella painoa ja tiivistyä. Hiljaa hyvä tulee ja pysyy nahkakin mukana :D Mutta siitä sitten lisää jossain myöhemmissä päivityksissä.

Mut jepajee tästä tää lähtee!

ps. Mun työpaikan koneella otsikkokuva on päin peppulaaria, ja muutenkin ulkoasu on ainakin vielä aika.. noh tylsä :DD Katotaan jos joskus inspiroidun panostamaan siihen enemmän..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti