perjantai 28. maaliskuuta 2014

Mallimimmi

Heippa ja pahoittelut venyneestä päivitystahdista. Mua on vaihteeksi vähän laiskottanut :D Lisäks oon taas aika tiuhaan ravannut salilla, etten enää illalla jaksa/ehdi koneella kökkiä.

Mutta tosiaan, osallistuin siis viime vuoden syksyllä Finnbodylla järjestettävään "Paras Pudottaja" -kilokisaan ja pudotin siellä 17,3kg. Minusta haluttiin tehdä juttu Finnbody Tikkurilan sivuille, mutta ainakaan vielä siellä ei sitä ole, joten koska kun kuvat on otettu mun superkännykällä, voin laittaa niitä kuvia jo tänne! Huhu! Liitän sen jutun linkin sitten tänne, kunhan se joskus julkaistaan :)


Tulin siis ryhmäni kolmanneksi, ja meidän ryhmä voitti kisan :) Mä tulin koko kisan kuudenneksi.




Mä en vaan.. Joo.. :D Ei musta kyllä oikeeksi malliksi olisi :D

2 kommenttia: