torstai 6. kesäkuuta 2013

Paljon onnea me :3

Thihii, tänään on mun ja Tapsun 3. vuosipäivä <3 Oon vissiin joskus jotain hyvää tehnyt kun näin ihanan ymmärtäväisen, hauskan ja huomaavaisen ihmisen omakseni sain <3 Minun tuki ja turva, ihana, ihanampi avomieheni <3

me yläasteella vuonna 2001

Meiän eka juhannus 2010

Muutettiin yhteen 4.3.2011 :3

Ensimmäinen vuosipäivä 6.6.2011

♥ but mama im in love with a criminal ♥

6.6.2013 :p

Thihii ;P Työpaikan paintilla saa taidetta aikaan! :PPP
Ja ei siis seurusteltu tuolloin yläasteella, sillon mä nimittäin aattelin et Tapsu on ihan pönttöpää :D Ja mun luokkakaveri tykkäs Tapsasta joten mä en tietenkään voinu tykätä siitä ;P Muistan kuitenkin kirjottaneeni päiväkirjaani tai johonkin kirjeeseen joskus ysin lopulla: "Apua apua apua oon ihastunut kaverini ihastukseen!!"
Yläaste loppu ja Tapsukkakin siinä unohtui, mutta tavattiin vuooosien päästä mun 22 -vuotissynttäreillä baarissa. Meiän jälleennäkeminen meni jotenkin näin:
Mä: "Hei! Me oltiin sun kaa samalla luokalla yläasteella! :)"
Tapsa: *katsoo päästä varpaisiin* "No ei kyllä oltu.."
Mä: *punastumusmaksimus*
--Kaverini Laura tulee ja alkaa juttelemaan Tapsaksi luulemani henkilön kanssa--
Mä: "Tunnetko ton? Mikä sen nimi on? Minkä ikänen se on?
Laura: "Sitä kutsutaan Penaks ja se on -87"
Mä: "Hah! Me oltiin samalla luokalla yläasteella!"

Trööt. Sitten vaihdettiin numerot ja törmäiltiin silloin tällöin samaisessa baarissa kunnes vuotta myöhemmin Tapsu pyys krapulaleffaan.. :3


It's easy to love you
So easy to love you
You know it's true
The best part of being with you,
To know you are with me
It's not so hard to say
It's easy to love you

You and me will be together
I know our love will last forever
You and me will be together
I know our love will last forever
You know it's true
The best part of being with you
 You're easy to love ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti