maanantai 24. kesäkuuta 2013

Juhannus

Minä ja Tapsa vietettiin meiän juhannus Tapsan siskon perheen mökillä Kesälahdella (Kiteellä). Tapsa lähti sinne mökille jo torstai aamuna ja mä sitten töiden jälkeen junalla. Olin ottanut kannettavan mukaan, jotta voisin syödä sipsuja ja juoda kokista ja datailla junamatkan. Mun kohdalle ei sattunut sitä virtapistokepaikkaa, mutta edessä istuneella nuorella miehellä oli. Ujopiimänä jouduin odottamaan, että mun vieruskaveri lähti käymään jossain, että uskaltauduin kysymään mun edessä istuneelta jäpikältä, saisinko lainata sen paikan pistoketta :D Sain käyttää jeij n__n

Tapsan sisko Terhi kuopuksensa kanssa oli mua vastassa Kesälahden asemalla, ja sieltä köröteltiin sitten niiden mökille.
Perjantaina me mentiin niiden mökkinaapureiden 30 v. hääjuhliin. Tarjolla oli rosvopaistia ja mmmm se oli maukasta! Siinä oli hirvenlihaa, possua, perunaa, sipulia (lurps!), porkkanaa ja lanttua. Juotavaakin riitti, ja hehehe sen kyllä huomasi. Ohhoi xD Krapulanpoikastakin hieman oli sitten lauantai aamuna. Samana iltana me lähdettiinkin jo kotiin, ettei tarvinnut koko sunnuntaita ruuhkassa kökkiä.


 



Oli siis todella mukava juhannus :) Syötiin hyvin ja mä kävin uimassa ja saunomassa ja nautin luonnon äänistä. Kuulin kuikan ja käen.. ja jotain muita lintuja. Torstaina Terhi tuleekin lapsineen käymään täällä päin, ja pojat tulee meille yökylään! :) 

Ainiin ja sunnuntai meni rennon letkeästi. Käytiin aamulla kaupassa ja Tapsan äiti piipahti meillä. Myöhemmin illalla Henni tuli meiän kanssa syömään tortilloita :)

2 kommenttia:

  1. Meillä ei kyllä ollut yhtään ruuhkaa, vaikka lähdettiin ajelemaan puolen päivän aikaan sunnuntaina :D Oltiin viideltä perillä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hyvä :) Ruuhkassa on inhaa kökkiä. Ja ku oon tottunu istuu apukuskin paikalla, jossa saa jalat suoriksi niin takapenkillä oli inhaa istua :D Loppumatkasta keksin istua siellä sillein poikittain jotta sain jalat suoriksi.

      Poista