maanantai 3. kesäkuuta 2013

Huvittelua

Heipparallaa! Tästä tuleekin vähän iso postaus, kun länttään tähän kuvia to-la! Khuulii!


Torstaina olin vahtimassa kummipoikaani muutaman tunnin ajan, niin hänen vanhempansa saivat vähän omaa aikaa. Tapio tekee hampaita, joten toista itketytti vähän väliä, varsinkin jos "oli tylsää". Tossa pyörähökötyksessä poika kyllä jaksoi olla kitisemättä. Ainoa ääni mitä Tapio piti, oli "Nööönnööön". 
Olin mennyt suoraan töistä kummipojalle, ja kun mä oon tässä yrittäny pelkästään pyörällä työmatkat mennä, niiiiin sinä päivänä kilometrejä tuli yhteensä 36! Tänä kesänä oon pyöräillyt jo 618km 8) Sää oli myös mieluisa, ihana lempeä kesätuuli, joukossa pörräävät miniötökät, joiden elämäntehtävä on lentää silmiin/korviin/suuhun/nenään..



Perjantaina ihanainen Piu tuli luoksemme kyläilemään :) Käytiin Amarillossa syömässä, ja ruuan jälkeen mentiin elokuviin katsomaan Kauhea Kankkunen 3. Se oli ihan katottava, mut kyl ykkönen oli paras ja minust kyl kakkonenkin oli parempi ku tuo kolmonen :D Siinä ei oikeen tapahtunut mitään, vaikka muutamia hassuja kohtia olikin.

Mmmmagic fries ♥

 

Lauantai olikin mukava ja oikein onnistunut päivä! Aamulla mä ja Piu käytiin kaupassa ostamassa aamupala- ja eväsaineksia päivän Korkeasaarireissua varten.. ja oli ihanan sään kunniaksi ihan pakko ostaa jäätelöt :P Ja mä oon ihan ihastunut tohon Kismet jäätelöön. Se on minust kyl tän kesän paras jäätelö :)

Aamupala 1
Aamupala 2
Kun massut oli täynnä, lähdettiin kohti Korkeasaarta. En edes muista, millon viimeksi olin Korkeasaaressa käynyt muuten kuin parkkipaikalla kääntymässä. Käveltiin koko paikka läpi, ja tässä kuvia joita otin kännykällä. Tänään myöhemmin tai viimestään huomenna laitan kuvia mitä räpsin kameralla tai Tapsa kännykällään.

 




Ihanan päivän kruunasi tietysti mansikan makuinen nalletikkari! Noi tikkarit on kyllä varmasti ollu punasempia sillon ku olin lapsi. Möh.


Datauskaveri Juno
Illalla vielä herkuteltiin vähäsen Tapsan kaa, ennenkuin mä lähdin vahtimaan siskon eläintarhaa. Sitä melkeen ootti et pääsee nukkumaan, kun sitten kissut ja Vesta mönkii viereen (tai päälle) nukkumaan. Otin allergialääkkeet ennen nukkumaanmenoa, ni ei ainakaan tukkosen nenän takia tarvinnut herätä. Kissuille vissiin tuli kinaa jossain vaiheessa et kumpi pääsee nukkumaan mihinkin, tai sitten ne rupes leikkimään. En tiiä. Oli mulla oikee silmä vähän punanen, mut se helpottu jo ku pääsi omaan kotiin :P

Sunnuntaina me mentiin Tapsan serkun lapsen synttärijuhlille. Toinen alottaa elokuussa ekaluokan :) Oli toooosi lämmintä joten oltiin tietysti ulkona varjossa :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti