torstai 14. elokuuta 2014

Tyyliäin mä metsästän

Kun inspis iskee niin se on käytettävä!

Mulla ei oo koskaan ollu mitään tyyliä, siis vaatteissa. Oon vaan pukeutunut miten lystää :D Enkä mä oikeen nytkään silleen mitään tyyliä itselleni niin metsästä, mut on ne jotkut vaatteet ja.. noh. Tyylit joista tykkään :D

Ystäväni näytti mulle tänään ihanan sivun, nimittäin http://lookbook.nu ♥ Sitä kautta eksyin weheartit.comiin ja napsin sieltä muutaman kuvasen.


Nahkatakit  Tai siis keinonahkatakit. Sillon kun ne rupes olemaan muotia ni niihin ihastuin, mutten saanut aikaiseksi hankkia. Sain kuitenkin ystävältäni keinonahkatakin, ja oi vitsit  Mä niin tykkään 8) Sain kans viime viikolla avokin siskolta sellaisen pidempi mallisen ja hupullisen version, iih! En malta odottaa kylmempiä kelejä 

 
Khihhh söpöt pipat ja isot huivit. Pörrökenkut ja pehmoiset paidat. Söpöösöpöö en kestä haluuuun kaikkea mut en vaan jotenki osaa ostaa ó__ò Pitäs vaan mennä ja ostaa :D Ku kuitenki tykkään. Kaikkimullehetinyt.



Mitään tiukkoja housuja en oo ennen voinut käyttää, sillä mut on siunattu leveillä pohkeilla. Sillon joulukuussa oli ihana huomata kuinka älykapeilta näyttäneet housut mahtuivatkin pohkeesta! Mikä fiiwis  Mä myös tykkään tollasista vaatteista, joissa toinen tai molemmat olkapäät valahtaa näkyviin. Mä jotenki tykkään mun olkapäistä 8) Ehkä siks ku ne on ollu aina se "laihin" kohta mun kropassa.. Ja uggit :D Kaikki niitä haukkuu, mut must ne on vaan niin söpöt. Mä myös haluaisin sellaset kenkut joissa roikkuu sellaset pörröpalloset.

Ja mun ikä oli?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti