tiistai 4. helmikuuta 2014

Early bird ja lomamatka

Ihanku tossa lukis Öh :D
Noin mulla aika usein aamut menee.. Mutta tänään.. Tänään mä leimasin itteni töihin jo klo 7:19. Normaali aika varmaan monelle, mut mä oon viimeks ollu näin aikasin töissä joskus 3 vuotta sitten :D Meillä on töissä liukuma-ajat, joten töihin tuun yleensä siihen 9 aikoihin ja kotiin sit tietty lähen vasta viiden aikoihin, jos siis ei ole salipäivä. Eipä siinä mitään, kun ei oo lapsia tai koirulia kotona.


Hahaa, siinähän kävi muuten sitten niin, että mä onnistuin laihduttamaan itselleni lomamatkan! Vhupiii!
Olin siis Finnbodyn järjestämässä painonpudotusryhmässä, jossa oli voittajaryhmän 5 parhaalle pudottajalle palkintona aurinkomatka. Mä olin mun ryhmän kolmas ja koko kisan kuudes! 8)
Alle kuukaus lähtöööönnn!! Maaliskuun alussa mua siis kutsuu Tenerifan Playa Del Americas!



Kyllä muuten nyt kelpaa munkin biitsillä bikineissä hyppelöidä, vaikka oon mä aikasemminkin rannalla kehdannu hylkeillä. Ja mulla muuten näkyy ylimmät vatsalihakset jo vähän!
 
Täntäntäään!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti