tiistai 14. tammikuuta 2014

Pörthdeiii



Synttäripäiväni aamu oli musta ja sateinen. Kello herätti ekan kerran 6:30, mutta torkutin reilulla kädellä. Eihän sitä nyt synttäreiden kunniaksi (ja muutenkin perjantaina) töihin niin hoppu ole.. :D



Synttäripäivän kunniaksi ostin jaostoni kahvihuoneeseen vähän suklaatia ja chilipähkylöi ♥
Kävin myös siskon ja työkaverin kanssa subissa synttärilounaalla :) Subway melt ♥

 
Perjantaina meillä oli myös toimistoväen kesken jälkeispikkujoulut, kun ei ehditty pitää niitä joulukuussa. Oli muuten vahvaa punkkuglögiä. Koristelu by me ;)
 
Piti lähteä jälkeispikkujouluista vähän aikasemmin kotiin, kun piti vielä käydä kaupassa ostamassa tarjottavat illan bileisiin, joista ei nyt valitettavasti ole kuvaa, olin niin häslä koko illan. Sen siitä saa kun ei valmistaudu ajoissa..

 
Oli ihmisillä kuulema kuitenkin kivaa, ja se on must pääasia :) Oli ihana nähdä pitkästä aikaa vanhoja työkavereita ja luokkakavereita :) Mä oon yleensä kutsunu mun bileisiin sen peruspossen vuodesta toiseen, mutta tällä kertaa siellä oli myös mun uusia työkavereita, sekä Piu ja hänen miekkosensa Aake.

 
Synttärilahjasaldoa ;D Ilmapallot (joista toinen ei näy) oli Tapsan (ja vähän munki) synttäribileistä viime viikonlopulta, kun oltiin pienellä porukalla Megazonessa pelaamassa :)
 
Sainnn ihania tuoksuvartalorasvoja, Lindexin lahjakortin, suklaatia, kynttilöitä, käsipainot, hiuspantoja, sykemittarin ja uuden kännykän :)
 
Just pörfekt ♥



2 kommenttia: