perjantai 15. toukokuuta 2015

Vuoden eka työmatkapyöräily

Ja uhhhhh kun on hyvä fiilis! En tiedä onko kiittäminen salitreeneistä, tankkauksesta vai molemmista, mut voi jukunen! Yleensä kun oon alottanu työmatkapyöräilyn, mulla on työmatka kestänyt sen 35-40 minuuttia, mutta tänään aamulla mulla meni 32 min ja siihen sisältyy hetket kun pysähdyin napsimaan itsestäni kuvia! :D Joita tosin ette saa nähdä, kun ne oli ihan kamalia xD Työmatka on lisäksi suurimmaksi osaksi pelkkää ylämäkeä, eikä mun tarvinnut kitkuttaa ykkösvaihteella kertaakaan! :3 Kotimatkakin sujui vallan mukavasti ja huomasin, että aikasimpina vuosina oon polkenu yleensä 3 vaihteella, ni tällä kertaa poljin joko 5 tai 7 vaihteella! Jarrrrrr! Myös viimeinen mäki, jonka oon yleensä tuskaisesti madellut ykkösvaihteella, meni 7 vaihteella mukavan smoothisti :o Jalat on kyllä nyt kivan vatkulia, ihankun olisi salilla käynyt jalkapäivän tekemmässä. Jesssh! \o/


Mun työmatka on 11 km suuntaansa, eli yhteensä 22 kilsaa. Meiän työpaikka on osallistunut taas tänä vuonna kilometrikisaan ja tottakai kirjasin kilsani sinne meiän joukkueen tietoihin. Olen tällä hetkellä toiseksi viimeinen niistä, jotka ovat tänä vuonna kilometrejään sinne merkanneet. Sisko alotti jo viime viikolla pyöräilyn, joten mulla on vähän kirittävää jos mielin saada samoja lukuja :D Sisko siis on samassa työpaikassa kuin minä ja hänellä on tällä hetkellä kilometrejä kertynyt 175 km ja on meidän joukkueen toisena. Varros vaan systi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti